sobota 7. května 2022

Orba s DAKR FD-5

 Můj strýc kdysi pravil, že u jednoosého malotraktoru VARI lituje jenom jedné věci, a to, že si ho nepořídil dříve. Já si VARI pořídil také, ale spokojen jsem s ním nikdy nebyl. Reklamace, notně drahá oprava unikajícího oleje z převodovky, dřina při manipulaci i práci. Jediná činnost, se kterou jsem byl spokojen bylo kypření půdy.

Po letech jsem se rozhodl změnit stáj a zvolil malotraktor DAKR FD-5. U této značky jsem byl vždy spokojen s přístupem a líbila se mi celková filosofie, kdy seženu opravdu každý šroubek a mechanik mi vždy ochotně poradí na místě či přes e-mail a já se jsem schopen se s většinou problémů poprat sám.

FD-5 je skvělý stroj. Malý, tak že projedu brankou, obratný, výkonově dostačující a co se týká obsluhy - nemá konkurenci - a i kdyby měl, nemám důvod po ní pátrat protože jsem opravdu nadmíru spokojen a lituju jenom jediné věci - že jsem si ho nepořídil dřív.








Žádné komentáře: