sobota 11. března 2017

Čistka ze začátku

Dnes jsem na grunt vyrazil dopoledne jen na hodinku. Řekl jsem si, že začnu nově od začátku, od příjezdového místa, kde jsou na bývalém poli největší houštiny. Jde o trny, hodně ostré trny. Vybavil jsem se jen pilkou s tím, že si to jen připravím na prořezávku motorovkou protože se tam fakt nedalo ani projít.

Nevyfotil jsem to hned na začátku, ale nešlo tudy ani projít.

Ze začátku jsem se do toho pustil s obrovskou vervou. Špihlal jsem větvičku po větvičce a větve kupil na ohniště, které si tam udělali místní domorodci. Zůstaly jen holé kmeny, pokud jsem dosáhnul. Prsty a dlaně jsem měl propíchané a hromada větví nabrala nebeských výšin. Při trhání menších stromků jsem si všiml, že je tam ještě celkem pěkná hlína. Dost mokrá, ale asi to bude oblevou a neprostupným křovím.

Hromada větví. Svinsky se to skládá.

Ve finále to vypadalo celkem dobře. Takový kousek a takové piplačky. Už se těším až to setnu komplet. Budu tam ale asi muset udělat  pořádný táborák protože je z toho mraky neforemných ořezů. Ve finále jsem přes ty větve nemohl na babetě ani odjet.

Před odjezdem

Žádné komentáře: