pátek 10. března 2017

Pohyb v katastru a první práce

V pondělí 6.3. odpoledne vyskočila na stránkách katastru informace o počátku řízení. Později mě o tom informoval i prodávající. Následující den byla nemovitost zaplombována a musí se čekat dvacet dnů, do 27. 3. S prodávajícím jsme se domluvili, že můžu na parcele provádět nějaké zákroky. Chci pořezat největší stromy než vyraší pupeny.
 
Příjezdová cesta k parcele, vlevo uskladněné desky ze staré chalupy.
Doplnil jsem pohonné hmoty, promazal, nabrousil pilu a vyrazil na grunt. Musím uznat, že pod sněhem to místo vypadalo líp. Hned na začátku parcely mají moji noví sousedé obrovskou hromadu dřeva a různého marastu včetně ohniště, kde pálí odpadky. To jsem zatím přešel a vystoupal k horní mezi, na které rostla velká třešeň. Nemohl jsem se k ní přes houštiny ani dostat. Udělal jsem nějaké drobné prořezávky a ve finále ji shodil. Místo se dost prosvětlilo, i když neměla ještě žádné listí. Začal jsem ji řezat na klátky až mi došel benzin.
 
Houštiny z horní strany, prakticky neprostupné místo.
Chvilku jsem stál a prohlížel si okolí. Říkám si, že tam budu trávit chvilky "na jednu nádrž". Zkrátka, jen než mi dojde palivo.

Žádné komentáře: